2013. július 29., hétfő

6. fejezet

Elnézést a késésért, tegnap szerettem volna feltenni a részt, de nem jött össze. Remélem, tetszeni fog. Nagyon szépen köszönjük a két kommentet. :) Jó olvasást! xx

Amber szemszöge

Nem tetszett az ötlet. Hogy miért? Ez egyszerű. Itt van öt elkényeztetett popsztárocska, akik nem sokkal idősebbek nálunk, és akiket nagyjából egy órája „ismerünk”, vagy még annyi ideje sem.
Hat várakozó szempár bámult rám. Nagyot sóhajtottam.
- Jó, legyen - adtam be a derekam, mire a többiek elvigyorodtak. Liam elszaladt egy üvegért.
- Akkor a szabályok - helyezkedett el Harry egy neki szimpatikus helyen. Köré ültünk, és megvártuk Liamet, aki visszatért egy üres üveggel. - Minden kérdésre válaszolni kell. Minden feladatot meg kell csinálni. Ha nem, vetkőzöl. Minden köztünk marad, senkinek nem mondjuk el.
A fiúk vigyorogva bólogattak. Némi gondolkozás után Mia is belement. Megforgattam a szememet, és én is elfogadtam, bár nem örültem a „megcsinálod vagy vetkőzöl” szabálynak.
Mivel Liamnál volt az üveg, ő pörgetett. Niall-ra esett az üveg választása.
- Na, Nialler. Felelsz, vagy mersz? - tette fel Payne a kérdést.
- Merek - mondta a szöszi.
- Ülj a melletted levő ölébe, és adj neki egy puszit.
Niall beleült a jobb oldalán ülő Louis ölébe, és zavartalanul arcon puszilta. Elkerekedett szemekkel bámultam őket.
Niall pörgetett. Miát választotta.
- Na, Mia. Felelsz, vagy mersz?
- Merek - mondta Mia.
- Okés - Niall állát dörzsölgetve agyalt a feladaton. - Dúdold el a kedvenc számodat...
- Az könnyű - mosolyodott el Mia.
- Várj, még nem fejeztem be - folytatta Niall. - Úgy, hogy befogod az orrod, és becsukod a szád.
Így sem volt nehéz, más, hogy Mia hamar elkezdett fuldokolni, így abbahagyta a Feel this Moment dúdolgatását.
Mia pörgetett. Az üveg felém mutatott.
- Merek - mondtam, mielőtt feltette volna a kérdést.
- Mondj egy valamit a melletted balra ülőről, ami nem tetszik benne.
Végigmértem a tőlem balra ülő személyt.
- Túlságosan fenn hordod az orrod, mintha te lennél a legtökéletesebb ember a Földön. Emellett baromira nagyképű vagy, már a megjelenésed is irritáló.
- Én tökéletes is vagyok. Kikérem magamnak, hogy ezt valaki megcáfolja - tette karba kezeit Zayn, és látszólag megsértődött.
- Én csak az igazat mondtam. Fáj, hogy valaki nem hever a lábad előtt, igaz? - vigyorogtam rá. Elvettem az üveget, és pörgettem. - Nem igaz - morogtam, ugyanis Zaynt választotta az üveg. - Felelsz, vagy mersz?
- Merek - mondta. Vigyorogva pillantottam Miára.
- Nyald meg a padlót.
Mia elnevette magát. Igen, biztosan neki is eszébe jutott a nagyjából egy éve történt eset. Adam nálunk vakációzott, éjjel kinn voltunk hárman a szabadban, és ugyan ezt játszottuk. Adamnek adtam ezt a feladatot. Egyikünk se vette észre, hogy a földön nem csak fű van, és szerencsétlen Adam megízlelt egy khmm... Kutyakakát.
Rejtély, hogyan tudott odapiszkítani a kutya úgy, hogy addig nem vettük észre, de a szomszéd kutyája akkoriban szinte minden nap átszökött.
Zayn egyszerűen megnyalta a padlót, aztán pörgetett.
Nem tudom, hányadik körnél jártunk, de szinte mindenki teljes öltözetben volt.
- Na, ez így nem vicces - morgott Louis. - Hazza, drága - nézett göndörkére. - Ülj bele egy általad kiválasztott személy ölébe, és puszild arcon - ismételte el az egyik elhangzott feladatot, picit átalakítva.
Harry agyalt azon, hogy kit válasszon.
- Kettőt nem lehet?
- Jó, legyen kettő - legyintett Lou.
Harry odalépett először Miához, aki meglepődött, aztán hozzám, ahonnan egy piros folttal az arcán távozott.
- Maradtál volna csak Miánál - villantottam rá legszebb mosolyomat.
Harry pörgetett. Én jöttem. Azt választottam, hogy merek.
- Vedd le a melltartód. De úgy, hogy a póló rajtad marad.
- Elbasztad, Styles.
- De, Amber, ha nem csinálod meg, le kell venned a pólód, és akkor az rosszabb lesz - mondta Mia.
- Itt, mindenki előtt? - kérdeztem Harryt.
- Persze.
- Sztriptíz bemutatót is tartsak esetleg? - forgattam meg a szemeim, mikor nagy nehezen kiszedtem pólóm alól a melltartómat, és ledobtam magam mellé.
- Nem lenne ellenemre - bólintott Harry.
- Ne bámulj már, nem akarok lyukat a hátamba - csaptam orrba Zaynt a fehérneművel, aki erre felmorrant, de nem dühösen. Inkább perverzen.
Megint eltelt egy kis idő. Már nem felelsz vagy merszeztünk, hanem egy másfajta játékot játszottunk.
- Kiválasztok két embert. A lényeg, hogy mindenki csukott szemmel kell, hogy legyen. Bekötöm a két kiválasztott szemét, így csak a többiek fogják tudni, kik játszanak. Ha nem csinálod meg a feladatot, ugyanúgy leveszel valamit, de ezúttal a társad választja ki, mit. És nem lehet közben megszólalni - ismertette Liam a szabályokat.
Körbe álltunk, csukott szemmel. Liam bekötötte két ember szemét.
- Kinyithatjátok - mondta. Így tettem. Harryt és Niallt választotta. - Szóval. Odavezetlek téged - megragadta Harryt, és odalökte Niallhöz. - Vezessétek egymást. Mint a vakokat a vakvezető kutyák.
Vicces volt, mert időközben Louis odarakott egy kisszéket a nappali közepére, hogy biztos legyen a nevetés. Sikeres volt a terve: Niall óriásit zakózott, Harry pedig rá.

6 megjegyzés:

  1. imadom.. csak van egy problema:) kehetnenek hosszabbak a reszek.<3 amugy nagyon jo:) Amber- Zayn. az tuti:D Mia nem tudom meg :3 lehet Harry..

    VálaszTörlés
  2. folytatást ;)<333333

    VálaszTörlés
  3. imádom!!!! várom a kövit :)))

    VálaszTörlés
  4. Iszonyat jó :)) Folytatást ^^

    VálaszTörlés
  5. Mindenkinek nagyon szépen köszönjük. :) Első Névtelen: a részek nem mindig ugyanolyan hosszúak, van amelyik ennél jóval hosszabb, mikor hogy jön az ötlet, mi a "kevesebb néha több" elvet valljuk. :D Hogy ki kivel jön össze, az majd kiderül. ;) :D

    VálaszTörlés